Felttest: Solcellemoduler

En virkelig sammenligning mellom Mono, Poly, PERC og Dual PV-moduler.

Total soldreven avkastning: --
S
Total soldreven avkastning: --
S
Total soldreven avkastning: --
S
Total soldreven avkastning: --
S
Total soldreven avkastning: --
E
Total soldreven avkastning: --
W
Romania
--
--
Installasjonsdato: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Stråling

* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.

Total solar yield as of 27/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-east: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh

Støtte

Teknisk støtte

Følg trinnene nedenfor for rask identifisering av problemet for teknisk assistanse. Ikke nøl med å kontakte forhandleren du kjøpte produktet fra. De hjelper deg gjerne og de er utdannet med den høyeste kunnskapen samtidig som de er ansvarlig for å hjelpe deg.
01

Sjekk håndboken

Produkthåndbøkene inneholder instruksjoner om feilsøking og installasjon, feilkoder, funksjoner, spesifikasjoner og begrensninger.
Velg et produkt fra rullegardinmenyen ovenfor for å søke etter bruksanvisninger for ditt produkt.
02

Utfør en systemsjekk og sjekk ressurser

Et Victron Energy-produkt vil alltid være en del av et større system. Start en systemsjekk for identifisering av problemet og sjekk våre nyttige ressurser for å kunne finne en løsning.
Våre produkthåndbøker innenholder viktig informasjon for sikker og pålitelig bruk av Victron-utstyret og må derfor leses før installasjon. Du kan kontakte noen for ytterligere støtte. Utfør en systemsjekk for identifisering av problemet, før du kontakter for å få støtte. Dette vil kun bidra til å fremskynde din sak, da forhandlere også ønsker å ha samme nivå av innsikt for å kunne gi deg riktig støtte.
Person takes of the bottom plate of a Multiplus-II GX product
Vær oppmerksom på at et Victron Energy-produkt alltid er en del av et større system.

Når du foretar en systemsjekk, vær oppmerksom på følgende:

  • Er batteriene gamle, ødelagte eller tomme?
  • Finnes det defekte eller løse sikringer, kabler eller isolatorbrytere?
  • Er vekselstrømbelastningen for høy eller er det en kortslutning?
  • Er rutenettet eller generatoren i dårlig stand?
  • Er generatorinnstillingene korrekte?
  • Er systemet tilpasset produktet?
  • Er systemet konfigurert på riktig måte?

Les Victrons referanseguiden for ubegrenset kabling og bekreft at systemets elektriske ledninger er egnet.

Kunnskapsgrunnlag

Sjekk vanlige spørsmål og svar om produktet

Søk i fellesskapets kunnskapsbase
Skann gjennom populære fellesskapsemner, søk gjennom kunnskapsbasen eller spør ekspertfellesskapet.
Søk gjennom kunnskapsbasen
Profesjonelt personale fra Victron som står ved siden av en bil med Victron-utstyr

Kontakt din lokale forhandler

Ta kontakt med forhandleren du kjøpte produktet fra (det gjelder ved kjøp fra nettbutikk som Amazon, Ebay). Alle våre forhandlere er opplært og ansvarlige for å hjelpe deg med produkt- og teknisk støtte. Garantikrav kan behandles gjennom våre forhandlere. Kontakt forhandleren eller opprett en støtteforespørsel. Dette vil omdirigere deg til riktig forhandler på en automatisk måte, basert på produktets serienummer.,
Contact your local dealer Create a support request to your dealer Not sure who to contact

Victron Professional

I tilfelle du ønsker grundig opplæring om våre produkter og løsninger, tilbyr vi nettkurs. Opplæringen inkluderer videoer, referanseressurser og eksamener for å kune teste dine kunnskaper. Vellykket fullføring har som resultat et sertifikat. Online opplæring krever en gratis Victron Professional-konto.
Register for free Log in
Profesjonelt personale fra Victron som står ved siden av en bil med Victron-utstyr